Haigestumine välisriigis

Välisriigis haigestumise korral peab töötaja pöörduma ajutise töövõimetuse kinnitamiseks välisriigi raviasutuse poole.  

Tervisekassa maksab Eestis ravikindlustatud inimesele ajutise töövõimetuse hüvitist välisriigi arsti välja antud haigestumist tõendava dokumendi alusel, mis peab sisaldama järgmisi andmeid: 

  • kindlustatud inimese sünniaeg, eesnimi ja perekonnanimi; 
  • hooldamise korral hooldatava sünniaeg, eesnimi ja perekonnanimi; 
  • haigestumise põhjus; 
  • töövabastuse alguse ja lõpu kuupäev (pp.kk.aaaa); 
  • raviasutuse ja arsti nimi. 

Välisriigi arsti kirjutatud haigestumist tõendav dokument tuleb esitada tööandjale, kes lisab sinna tööandja tõendi ja edastab andmed Tervisekassale. 

Tervisekassa nõudmisel tuleb välisriigi arsti väljastatud tõendile lisada vandetõlgi kinnitatud tõlge eesti keelde. Tõendi tõlkimise kulud kannab kindlustatud inimene. 

Lisainfo info [at] tervisekassa.ee (info[at]tervisekassa[dot]ee) või +372 669 6630 (E–N 8.30–16.30; R 8.30–14.00).  

Kas leidsid lehelt vajaliku info?

Kas leidsid lehelt vajaliku info?

Kui teil on küsimusi, siis palun pöörduge meie poole aadressil info@tervisekassa.ee või helistage meie infoliinile 669 6630.